استاندار يزدطی بازدید ازكاشي و سراميك عقيق و مجتمع سعادت نساجان يزد تاكيد كرد؛

 حمايت دولت از سرمايه گذاران و كارآفرينان عرصه صنعت


یزدفردا "استاندار يزد به همراه معاونين و جمعي از مديران استان با حضور در محل كارخانه كاشي و سراميك عقيق و مجتمع سعادت نساجان يزد ضمن بازديد، از نزديك در جريان اقدامات و فعاليت هاي اين واحد هاي صنعتي قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، " محمد رضا فلاح زاده" پس از بازديد كارخانه عقيق، ضمن قدرداني از مديرعامل اين كارخانه به خاطر تلاش در عرصه صنعت و كسب رتبه اول صادر كننده نمونه كشور در سال گذشته، بر حمايت دولت از سرمايه گذاري و كارآفريني در بخش صنعت تاكيد كرد.
وي با اشاره به ركود توليدات كاشي و سراميك در برخي از كشورها و توليد روبه افزايش اين محصولات در كشور، صادرات به كشورهاي آفريقايي را زمينه مناسبي براي رشد و توسعه اين صنعت دانست.
استاندار يزد همچنين پس از بازديد از سعادت نساجان يزد در نشستي با مسئولان اين واحد صنعتي، سعادت نساجان يزد را واحدي پويا و فعال كه از تكنولوژي نو بهره برده است توصيف نمود.
در بازديد هاي امروز استاندار يزد از مجموعه هاي ياد شده پيرامون مسائل مالياتي، نرخ سرمايه در گردش و مشكلات اين واحدهاي صنعتي بحث و تبادل نظر صورت پذيرفت و در پايان جلسات تصميمات لازم اتخاذ شد.


یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا